Kapcsolatfelvétel
Fontosnak tartjuk, hogy akár a jegyvásárlás előtt, alatt, vagy után is a rendelkezésedre álljunk, bármilyen kérdésed is legyen felénk. Az egyszerűsített kommunikáció kedvéért egycsatornás ügyfélszolgálatot üzemeltetünk, ezért mindenféle kérdéssel, legyen az általános kérdés, adott tranzakcióra vonatkozó kérdés, vagy a már meglévő jegyeddel kapcsolatos kérdés, a [email protected] emailcímen tudsz keresni minket.
Amennyiben általános kérdésed van és úgy kényelmesebb, a kérdésedet a Facebook és/vagy Instagram oldalunkon is felteheted, vagy Messengeren, Insta üzenetben is ránk írhatsz. Itt azonban, adatvédelmi okokból kizárólag általános, személyhez vagy meglévő rendeléshez nem köthető kérdésekre tudnak kollegáink válaszolni.
Nem. Online szolgáltatás vagyunk, amely nem nyújt személyes ügyfélszolgálatot.
Személyesen Budapesten, az Ilka utca 2-4. szám alatti jegyirodánkban tudsz jegyet vásárolni. A jegyiroda munkanapokon, keddtől péntekig 09:00 és 17:00 óra között fogad jegyvásárlókat. Hétfőnként a jegyiroda zárva van!
Fontos tudni, hogy nem minden, a funcode.hu weboldalon szereplő eseményre lehetséges személyesen jegyet vásárolni!
Nem. Online szolgáltatóként az ügyfélszolgálatot is online biztosítjuk. A különböző online felületeken fellelhető telefonszámunk az Ilka utcai jegyiroda telefonszáma, ahol nem tudnak az online rendelésekkel kapcsolatos segítséget nyújtani. Ezen a számon kizárólag a jegyiroda működésével kapcsolatban tudsz érdeklődni.
Igen, számít. Amennyiben adott vásárlási tranzakcióval vagy az abban található belépőjeggyel, fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdésed van, fontos, hogy arról az email címről írj, amelyet az eredeti vásárláshoz használtál. Ez biztosít minket arról, hogy a kérdést valóban a jegy eredeti vásárlója intézi felénk, és megfelelően tudunk azonosítani mielőtt bármilyen információt kiadunk a rendelésedről, vagy azon bármilyen módosítást hajtunk végre.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban érdemi válasszal tudjuk a kérdésedre szolgálni. Vannak azonban körülmények, amikkel érdemes tisztában lenni – sokszor a kérdés pontos megválaszolásához nekünk is egyeztetnünk kell a rendezvényszervezővel, a fizetést bonyolító bankokkal, tőlünk független szolgáltatókkal, együttműködőkkel. Fontos figyelembe venni, hogy egy-egy rendezvény módosulása kapcsán több ezer jegytulajdonos fordul hozzánk egyszerre kérdéssel, ezért ügyfélszolgálatunk változó, néha extrém terhelés mellett dolgozik. Minden bejövő kérdést a beérkezés sorrendjében, vagy fontossági sorrendben mihamarabb feldolgozunk. Az itt írtak figyelembevétele mellett kérjük és köszönjük szépen az együttműködő türelmedet.