search

Elakadtál?

Miben tudunk segíteni?

Kérdések a jegyvásárlás során

A rendelkezésre álló fizetési és átvételi módok rendezvényenként változhatnak. Nagy általánosságban elmondható, hogy a jegyáruházban megvásárolt jegyek elektronikus jegyek (e-ticket), amelyeket a vásárlás során bank- és hitelkártyával tudsz kifizetni. Bizonyos rendezvényeknél elérhető az utánvétes szállítás és fizetés, de ez egyáltalán nem jellemző.

A fizetés a SimplePay zárt online fizetési rendszerében történik, amely segítségével az összes főbb, magyar és nemzetközi bankok által kibocsátott bank- és hitelkártyával, SimplePay számláról történő fizetéssel, vagy akár az olyan pénztárcaszolgáltatások, mint az ApplePay és a Google Wallet szolgáltatással is ki tudod fizetni a jegyeidet.

A webshopunkon keresztül csak végfelhasználónak minősülő jegyvásárlókat szolgálunk ki, így csoportos jegyvásárlásra nincs lehetőség. Amennyiben ilyen igényed van, kérjük írj nekünk a [email protected] email címre.

Nem, egy tranzakcióval csak egy rendezvényre tudsz jegyet vásárolni.

Sajnos erre nincs lehetőség. A szabad helyek mindenki számára rendelkezésre állnak, és csak arra az időre kerülnek a jegyvásárló számára foglalásra, amíg a jegyeket kifizetni. Általános esetben ez egy 10-30 perces “kosáridőt” jelent, ezen túl a kosár tartalma törlődik, és a jegyek újra elérhetővé válnak más vásárlók számára.

Amennyiben a helyszínen van jegypénztár, és a rendezvényre még maradt eladható jegy, akkor igen. Nem érdemes azonban ezzel készülni, hiszen a rendezvények nem ritkán teltházasak, így ki sem nyit a pénztár. Gyorsabb, kényelmesebb az online jegyvásárlás, érdemes a jegyeket jó előre online bebiztosítani.

Nem. A rendelés visszaigazolásban a „Letöltés” gombra kattintva tudod letölteni a jegyeidet. Annyiszor tudod őket letölteni, amennyiszer szeretnéd, nincs limit.

Ha a már érvényesen kiállított számlán a vevő adataiban szeretnél kérni módosítást, erre az Általános Szerződési Feltételeinkben rögzített módon és díjazás ellenében van lehetőség. Amennyiben ilyen igényed van, kérjük jelezd a [email protected] email címen.

Teljesen biztonságos!

A kártyás fizetést Magyarország legnagyobb online fizetési szolgáltatóján, a SimplePay rendszeren keresztül bonyolítjuk. A SimplePay rendszer mögött az OTP erre szakosodott leányvállalata, az OTP Mobil Kft. áll. A fizetés előtt átirányítunk a SimplePay biztonságos oldalára, és ott kell megadnod a fizetéshez szükséges kártyaadatokat. Minket csak a fizetés sikerességéről (vagy épp sikertelenségéről) tájékoztat a banki rendszer a fizetési tranzakció után. Magához a bankkártyaadatokhoz, a fizetés során bonyolított műveletekhez, banki folyamatokhoz nem férünk hozzá.

Ezt a kérdést a Rendezvényszervező személye határozza meg. Egyre több olyan Rendezvényszervező van, aki a speciális magyar jogszabályoknak köszönhetően csak magánszemélyeknek értékesíthetnek belépőjegyet.  A cég adatait a vásárlás során a számlázási adatok résznél kell megadnod, az elkészült számlát pedig a vásárlás után pár perccel a szamlazz.hu-n keresztül küldjük.

Sajnos nem. Mint bármely más piaci termék esetében, az online jegyek árai is ingadozhatnak, és nem kínálunk visszatérítést az utólagos árváltozások alapján. Továbbá kérjük, vedd figyelembe, hogy az rendezvény szervezőjének Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) fenntartják a jogot arra, hogy a jegyárakat bármikor emeljék vagy csökkentsék.

Önmagában a belépőjegyek eléréséhez és azok felhasználásához a visszaigazoló email nem szükséges. Ha még nem töltötted le a jegyeidet, de a visszaigazoló email nincs meg, és tudod a nálunk lévő fiókod jelszavát, jelentkezz be az online fiókodba a rendezvényszervezőaldomain.funcode.hu oldalon keresztül. A fiókodban az összes érvényes rendelésed megtalálható, illetve innen le tudod tölteni a jegyeidet is.

Amennyiben az emailedhez nem férsz hozzá (törölt vagy feltört email) mindenképpen jelentkezz kollégáinknál a [email protected] oldalon, és segítenek a megoldásban. Fontos, hogy ezt ne hagyd az utolsó pillanatra!
 

Bizonyos eseményeknél igen. A SZÉP Kártyák feldolgozási feltételei azonban jelentősen eltérnek a hagyományos fizetési eszközökhöz képest, ezért ez a fizetési mód nem minden rendezvényen érhető el. A SZÉP Kártyás fizetéssel elérhető eseményeket az esemény oldalán egyértelműen jelöljük.

Ez így korántsem biztos. Egy rendezvény elérhető jegyei, árkategóriái folyamatosan változnak, a Rendezvényszervező is figyeli a rendezvénye körüli helyzetet és igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy mindig minden jegyből legyen elérhető. Ezért, ha azt tapasztalod, hogy egy bizonyos rendezvényen, vagy adott árkategóriában épp nincs elérhető szabad jegy, az kizárólag az adott pillanatra vonatkozó állapotot tükrözi. Érdemes időről időre visszanézni a jegyáruházba, hátha időközben változott a helyzet.

Határozottan ellenezzük a továbbértékesített vagy jegycserélő szolgáltatásokon keresztül történő jegyvásárlást. Ha teltházas eseményre vennél jegyet, kérjük figyeld az weboldalunkat vagy a közösségi média oldalainkat, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy több jegy legyen elérhető.

A nem hivatalos forrásból vásárolt jegyek több kockázatot rejtenek magukban. Egyrészt semmi nem garantálja, hogy a jegyek valóban érvényesek. Másrészt mi mindvégig az eredeti vásárlót tekintjük a jegy birtokosának, ezért ha bármilyen változás áll be a rendezvény életében, vagy ha a rendezvény elmarad, mi az eredeti jegyvásárlót fogjuk ezzel kapcsolatban tájékoztatni, nem azt, aki ezt egy nem hivatalos forráson keresztül az eredeti jegyvásárlótól megvette. Szélsőséges esetben, ha a rendezvény elmarad, mi akkor is az eredeti vásárlónak fizetjük vissza a jegyek árát, nem pedig annak, aki azt egyébként jegycserélő vagy közösségi média felületeken keresztül az eredeti vásárlótól megvette. Még akkor sem, ha egyébként az új jegybirtokos ilyen igénnyel áll fel velünk szemben.

A továbbértékesítési szabályokat a rendezvény szervezője határozza meg. Egyes szervezők a jegyeket a résztvevő nevére állítják ki, és tiltják a továbbértékesítést. A legtöbb szervező szigorúan tiltja a jegyek kereskedelmi célú ("haszonszerzés céljából történő") továbbértékesítését.

Nem, nem állunk kapcsolatban egy jegycserélő szolgáltatással sem. Az egyetlen biztonságos módja a jegyvásárlásnak, ha a hivatalos jegyértékesítő, a rendezvényszervező, a helyszín vagy az előadó hivatalos oldaláról vásárolsz.

A jegyértékesítő oldal úgy készült, hogy a lehető legtöbb számítógépen, mobil eszközön, a legkülönbözőbb operációs rendszereken és böngészőkön keresztül egyaránt jól működjön. Ha mégis hibás működést tapasztalsz, győződj meg róla, hogy mind az operációs rendszered, mind a böngésződ rendelkezik a legújabb frissítésekkel, engedélyezted a megfelelő működéshez szükséges sütiket, a tűzfalad vagy a vírusvédelmed nem blokkol olyan kommunikáció csatornákat vagy funkciókat, amelyek a megfelelő működéshez szükségesek.

A sikeres vásárlás után pár percen belül a megadott email címre három emailt is fogsz kapni. Egyet a fizetést bonyolító OTP Mobil Kft – SimplePay rendszertől, amelyben visszaigazolják neked a sikeres fizetést. Egy másodikat a szamlazz.hu-tól, amelyben PDF mellékletként megtalálható a vásárlást igazoló számla, és végül egy harmadikat tőlünk, (feladó: FUNCODE, tárgy: Rendelés Visszaigazolás) amelyben visszaigazoljuk a vásárlást, annak minden részletével együtt. Ebben a harmadik emailben találod a jegyedhez vezető linket is. Fontos, hogy a rendelés visszaigazoló email nem azonos a jegyeddel, abban csak a link van, ami a jegyedhez vezet. Azt töltsd le (és ne az emailt!), nyomtasd ki vagy hozd magaddal a telefonodon, de mindenképpen legyen nálad.

Sokféle okból előfordulhat, hogy a vásárlási tranzakciód megszakad. Elmegy az áram, az Internet, lemerül a telefonod, véletlenül bezárod a böngésző ablakot, de akár a mi oldalunkon is előfordulhat valamilyen hiba. Ilyenkor döntő fontosságú, hogy a fizetés előtt, vagy után szakad meg a tranzakció. 

Ha fizetés előtt, akkor igazából nincs teendőd, a félbehagyott, vagy megszakadt tranzakciók a kosáridő letelte után automatikusan törlődnek és a kosárban lévő jegyek/helyek felszabadulnak. Ha azonban már a fizetés után történik mindez, akkor mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] email címen keresztül, ahol kollegáink megnézik, hogy van-e teendő a félbeszakadt tranzakcióval kapcsolatban.

Elsőként próbáld meg leszűkíteni a kört, és meggyőződni arról, hogy a hiba nem a Te környezetedben van. Próbálj meg másik eszközt, böngészőt használni. A piros metróban hol van, hol nincs mobilnet. Ehelyett vezetékes internetet, telefon helyett asztali gépet, a régi böngészők rég nem támogatott verziói helyett az újabbak friss verzióit használd! Ha mindezek után a hiba továbbra is fennáll, előfordulhat, hogy valóban nálunk vagy az általunk használt valamelyik szolgáltatónál van a hiba vagy kimaradás, akár egy tervezett rendszerkarbantartás, akár egy váratlan esemény miatt. Ha ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd azt felénk a [email protected] email címen. Ügyelj arra, hogy a lehető legpontosabban leírd a tapasztalt jelenséget, milyen eszközön, milyen böngészővel mit próbálsz tenni és milyen, nem várt eredményre jutottál. Minnél részletesebben leírod az általad tapasztaltakat, annál biztosabban és gyorsabban fogunk tudni a hiba elhárításán dolgozni.

A sikeres vásárlás után három emailt kell kapnod – egyet bankkártyás fizetést bonyolító SimplePay rendszer üzemeltetőjétől, az OTPMobil Kft-től (ebben igazolják vissza a bankkártyás terhelést), egyet a szamlazz.hu automatikus számlázási szolgáltatótól (ebben küldjük el számodra a vásárlást igazoló bizonylatot), és egyet közvetlenül tőlünk, amelyben a sikeres vásárlásról tájékoztatunk, és egyben a jegyek letöltéséhez vezető linket is itt küldjük.

Ha a három közül egyik emailt sem kaptad meg, akkor valószínűleg elírtad az email címedet a regisztrációnál – a további teendőket a “Véletlenül rossz címmel regisztráltam. Mit tudok tenni?” kérdésnél találod. Ha az e-mailek egyikét megkapod, de nem mindhármat, kérjük légy türelemmel! Bizonyos esetekben egyes emailek kiküldése hosszabb időt vesz igénybe.

Ilyen esetben kérjük írj nekünk egy emailt a [email protected] email címre. Kollegáink megpróbálnak majd más, számunkra rendelkezésre álló adataid alapján egyértelműen beazonosítani, ügyelve arra, hogy más ilyen módszerrel ne férjen hozzá az adataidhoz, belépőjegyeidhez. Ha ez a beazonosítás sikeres, kollegáink javítják a regisztrált email címedet, így a továbbiakban már hozzáférsz a személyes adataidhoz, jegyeidhez.