A rendezvény után
Nem. Az Általános Szerződési Feltételeink szerint a rendezvény időpontja után - feltéve, hogy a rendezvény egyébként rendben lement - a jegyeidet már egészen biztosan nem tudjuk visszaváltani.
Az első és legfontosabb, hogy mindig kérj igazolást arról, hogy ki és milyen indoklás mellett tagadta meg tőled a belépést. Érvénytelennek minősítették a jegyet? Olyan tárgy volt nálad, amit nem lehet bevinni? A házirend valamely pontjára nézve tagadták meg tőled a belépést, vagy kértek meg a rendezvény elhagyására? Bármi ilyesmi történik, kérd el az intézkedő nevét, az intézkedés magyarázatát, írásban! Amennyiben úgy érzed, hogy az intézkedés jogtalan volt, ezzel az igazolással tudsz a rendezvényszervezőnél panaszt tenni. Ennek hiányában senki nem fog tudni utólag segíteni!
Ha ez megtörténik, fontos, hogy azonnal kérj segítséget a helyszíni ültetőszemélyzettől, a biztonsági személyzettől vagy a hostess-szolgálattól. A rendezvények személyzete fel van készülve arra, hogy az ültetési nehézségekben segítségedre legyen. Gyakran előfordul, hogy a helyedet mások tévedésből elfoglalják, vagy a hely nem alkalmas arra, hogy leülj (mert például valaki sört öntött rá). A helyszíni segítők segítenek az ilyen eseteket tisztázni, vagy szükség esetén megfelelő póthelyet találni. Ha a probléma nem oldható meg a helyszínen, mindenképpen rögzíttess írásos panaszt! E nélkül, pusztán szóbeli elmondás alapján sem mi, sem a rendezvény szervezője nem fog tudni a rendezvény után érdemben foglalkozni a panaszoddal.
Kérjük, lépj kapcsolatba a helyszínnel.